it´s not fair and it´s really not okay, really not okay...

Tjaah!
 Idag hare juh varit skola men det har juh särkert ingen missat elr ??
aja iveck  elr förra veckan var jag bara med kompisar och på lördagen var vi på UG på mexikan kväll ,, vi fick slå punjata :] och rida häst runt huset jag hade Gunnar han var en socke :], aja efter det så for jag ,felicia , Viccy och Sofia te sjö märket och skulle höra på när johan Fällman sjöng :) han e fett bra ,, jajja vi tog en massa kort och sånt :) phett kul vare men jag missade nått kuol med malin mikkiee matte och jocke men jag hoppas att jag kan vara med dom nån annan helg :)
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska gör förutom att det är träning men det är juh inte förnst halv åtta juh :)
blir inte så långt nu heller men jag skriver imon och det ska jag lova er :]
PUSSBYE
ÄlskarEr<3
//





p.s KOMMENTERASATAN NU :O

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: tack dsm :)

2009-09-01 @ 16:04:23
URL: http://pappasfliicka.blogg.se/
Postat av: sofijah

sv: tack så mkt :)

2009-09-01 @ 18:55:59
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0