Tack!

Hejj!
tack för kvällen igår guuuys, bästa på länge :) ,, mycke skratt blev det :]   jag har ett dår på mitt ben tack vare jocke :(
menmen vi hade fett kuuul.. VI alla har en sån bra balans :) fast mikkiee hade best.
men iallafall så först träffades vi hemma hos min mamma(asså jag mikkiee malin jocke och matte), för egentligen skulle jag vara hundvakt men då kunde vi gå hem ´med hunden till pappi, så det gjorde vi då , sen satt vi på en slänt och pratade, sen skulle vi te jocke för att matte var desperat efter en cola,,, så då skulle vi gena över allt och vi var inte så skillade på de, men vi stannde på sandgärdan (stavningen)  och där skulle vi gå balans gång och det blev mycke fall och ont :]  sen gick vi te Jocke och såg på en film som hette Hem Dyra Hem och den var fett rolig :] vi skrattade ihjäl oss teep:] aja det var bäästa på länge.!!

 
Mikkiee<3
Malin<3
Jocke<3
Matte<3



'


//PussÄlskarEr<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHA okeej?



lät inte precis kul xD

plus säger du att allt är det roligaste på länge!

2009-08-23 @ 20:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0