Svar på tal!



Svar: vaddå har du nå problem hur jag pratar jag kankse pratar så så acca det.
-  okj jag vet att jag e dåligt på att fixa det jag  stavat fel men i nästa inlägg ska du se !
- jag gillar min SÖÖTA ord  och dessutom spelar jag ingen ting jag e bara mig själv :O asså OMG
- jag lägger teöep in bilder i varje inlägg Right alla andra, dessutom emin blogg redan snygg den behöver inte bli snyggare :O 



det var svaret du fick hoppas du gillar det men ni andra ni ska hare så bra 
PUSSBYE!
älskarer<3 
//


Kommentarer
Postat av: Liebling

den där människan hade nog lite mår brister i sina hjärnsäller! Japp din blogg är jättesnygg och du, skriv precis som du gör, det blir mer personligt, me like<3

2009-08-11 @ 20:32:32
URL: http://twoaceofhearts.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej så det är så du ser det?

jag menade inte precis mer bilder i inlägg och så, lr jo det skulle bli roligare och läsa, + så borde du skaffa ljusare färger

och snälla

BORT MED FJORTIS SNACK?

pusss<3

2009-08-13 @ 13:31:48
Postat av: mikaela

Asså vilken löjlig tjej det där är ;s

Sköt ditt eget sluta klaga på vad andra gör! Linneas blogg är grymt fin, jag gillar den!

hon skriver väl hur hon vill, sluta håll på det finns inget "Fjortis snack" man undrar ju vad det är för något folk har bakom pannbenet, ta reda på vad fjortis osv är innan du skriver nå mer!



Älskar din blogg o dig såklart, haha pussn ;*

2009-08-14 @ 17:58:55
URL: http://bahmycket.blogg.se/
Postat av: viccyy

men cool brud :]

dinblogg är perfekt linnea <3

lyssna inte på såna som "anonym" coolingen pusssss pådääh ;*

2009-08-19 @ 17:51:44
URL: http://vickenyfiken.blogg.se/
Postat av: myy

lär dig stava rätt först lilla vän :)

2009-10-11 @ 14:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0