SVAR! FRÅN FRÅGESTUNDEN

- om FRÅGESTUND!:
varför började du blogga?
vem är din bästa vän?

 svar: jag tyckte att det verkade kul och jag älskar att prata så vrf inte skriva :)
Felicia är min bästa vän och Mikaela kmr tätt efter:)



myyyy om FRÅGESTUND!:
vem är din bästa syster?:]
gillar du nån?
isf vem?;);)
snyggast i din klass?;p
snyggaste kändiseen?


svar:Du så klart :P
         nejj
         hah gillar ingen
         Sebbe:)
          jag vet faktiskt inte




Melicia om FRÅGESTUND!:
Hur många besökare brukar du ha på din blogg varje dag?
Vad är det mesta besökere du haft?
Vilken är din favvoritblogg?
Din idol?
Dina 3 bästa kompisar?
Gillar du att sjunga?
godis eller glass?
sommar eller vinter?
Gillar du skolan?
Ja, där fick du många frågor, :D
svar :   lite pinsamt men mella 8-10 :]
             48 besökare :?)
             FOKIIIIS :)
             TokioHotel och Eminem
             Felicia, Mikaela och Julia
             Japp men det e låter inte bra :]
             GLASS
              SOMMAR
             njaaa bara kompisarna
             japp :P






flizzzzzzzzz:] om FRÅGESTUND!:
håller du med om att jag äger?
xD
jag vet juh allt om dig! hahah <3
pusss ;*
  svar:  NEJ NEJNEJENEJ<33;*







alva om FRÅGESTUND!:
vem är din bästa vän?
har du brytit någon vänskap nångång?

svar: Felicia :)
          Jah det har jag.....





Anonym om FRÅGESTUND!:
äru kär i ngn? puss finis
Svar: njaa tror inte det.. tack dsm




Anonym om FRÅGESTUND!:
bästa sporten?
svar:FOTBOLL



vicccy om FRÅGESTUND!:
bästa 94 i hörnfors ?
( som du inte säger viccy så åker du på spö:] )
vet ju allt om dig nästan :] <3333
svar: jag vet inte ,inte viccy iallafall;*

hih kom då :P
hihih ;*<3





Anonym om FRÅGESTUND!:
du är jätte fin!
är du nöjd med ditt utseende,ärligt? (:
svar: NEJNEJNEJNEJNEJNEJENEJ jag hatar det!!!!!!!!!!!!!!!!














Hoppas ni e nöjd med era svar :)

Kommentarer
Postat av: viccycyyyyy0cd

2009-08-24 @ 20:22:31
Postat av: Anonym

LINNEA DU SKA DÖÖÖÖ :] <3

2009-08-24 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0