sjukta eller slå dig min vän utan nått straff väntar sen........

tjaa!
idag har jag varit med Felicia hon sov juh hos mig det var phett kuul :).
idag har vi variot och badat och där träffade vi Denise, Åsnan och Amanda. kul? jaah phett :)
sen skullöe Felica hem för hon skulle på bio senare, och Denise skulle till sin stuga, så jag amanda och åsnan for till ica och köpte kakor sen hem till mig och bakade :]] jag vet vi e lite tjock.
det var iallafall åhett gott :)
sen skulle teep alla hem.
och sen ikv äre teep innebandy träning :) nicce?  självklart :)
har inte ås m,kt mer att berätte än att jag har haft jätte kul med Felicia och att Mikalea äntligen har kommit hem.
Pussbye
ÄlskarEr<33

sommar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0