Now it´s time for you and me......

hejj!
igåår va jag med Mikkiee:] hon e sööt :) vi badade med Julia , Maria och Alva phett sööta dom e :)
dom ville gå över grundet och se vilka som var på gråbo, och dom sa att det var västa snygga killarna, å var det tur att man inte följde med man skullr bara skämma ut sig ;)
men det var endå värsta kuulit.
senare for jag o mikkiee till min mamma ioch drack The :)
ocjh sen när vi skulle hem så teep såg vi nått springa över vägen och det var igen katt för den var ganska liten men det var förstor för att kunna va en mus,. så när i kom fram till den såg vi att det var en suuuperduuper sööt liten igelkotte:] han va jätte gullig :]
blev ett litet inlägg idag mee.
men jag kommer inte skriva idag elr imon  för jag ska teep till Felicias stuga som kommer bli phett nicce.
pussbye
ÄlskarEr<3
en ganska ny bild på mee :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

altså sluta upp med att skriva på det där fjortis språket

några tips!

- stava rät!

- sluta spela fjortis med dina söta ord

- lägg in fler bilder och gör bloggen snyggare

pussss!

ps. jag har inte blogg, men du kan ju skriva i ett inlägg svaret altså, hare bra xD

2009-08-11 @ 13:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0