I am not Alone ......

Tjaa!
Igår skrev jag juh som inget inlägg så jag ska sammanfatta nu nice va? Jag vet =) ehmm iallafall så var jag med Mikkiee och Flizz som e dom beesta :P det var phett med kuul :) 'vi var teep påå Flum humöör men det var endå kuulit, men vi for teep runt på byn och satt pensonär(Satvningen däär :P vet inte hur :P ) vakt hah fast vi hade kul så oså vi skulle göra Negerbollar ( Urskäkta om ni tar illa upp men jag kallardom så det är inget illa ment) men det blev inte så bra för att man sk ajuh a kaffe i och det fanns ionget kaffe och ingen av oss kunde med pappas spec maskin så vi hedde teep i toon med kaffepulver det var det första sen skulle vi så kart ha det i degen (ellervad det nu e) smeet lkankse men i allafall  så hedde vi i för mkt kaffe i så då fyllde vi på med teep allt men när det var klart då var det västara slaskit så vui åt med skedar men den var inge good så det blev ingen lyckad bakning men vvi  hade juh kul så ahha :P
jaah idag har det inte hänt så mkt for en sväng till OF ( olofsfors) teep jaja
PUSSBYE
ÄlskarEr<3
//




juste P.S ehmm jag håller på med en ny design(stavning) så du kommer ¨få se hur snygg den kmr bli ;O aja puss

svar till diiig ANONYM D:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0